12.18.2004

猶豫的筆跡

近來發生很多事,想起很多人,勾起很多的回憶。其實,我應該是靈感澎湃的。可是,每每寫到一半,便覺得文筆有礙,寫不下去,有一點對自己不忠的感覺。

喇叭播放著eason的歌,突然之間,想起eason的一隻碟,想起碟內的幾段獨白,想分享給各位。

游移的傷口
我第四個女朋友終於飛o左我呀﹗

又係﹗我係送pizza o既﹗講真啦,我已經無咩感覺。我淨係識得做呢樣o野,就好似依家,用最短o既時間將個餅送o黎比人。

點知 Lift 門打開,我見個女仔"mou" o係度執緊衫同o的化妝品,望我一眼,似係同自己o係度講:「真係咁快?!」跟住就"羅"o左盒pizza 坐o左響個o急上面食,咬o左啖,就笑住同我講:「仲好熱o架! 好好食呀!」開心到有o的唔好意思。

夜晚十一點幾,我楂返電單車走,但係仲記住果個女仔,笑住同我講「唔該」果陣,一滴黑色o既眼淚流落塊臉上面。

我諗,我知果種就係咩都冇晒o既感覺。

地獄咒
無人會諗過我地會分開o架﹗原因?我唔介意講第 28 次o既……

o係果日睇完戲,係講一對夫婦死o左。原本上天堂o既老公,點都要落地獄搵返o個老婆。行出戲院,佢就問:「如果o係地獄,我會唔會一樣唔理咁多去 ?」

當時我只係望實,唔識答。結果?梗係好唔開心啦。第二日啦,我地平時一樣一齊返工、食 lunch,然後又等埋我放工。但係我好驚呀,因為o的感覺已經唔同晒啦。到第四日,我終於都同講:「我地要分手呀!」

好似有o左絕症,聽我講落去,我話:「果日你咪問我會唔會落地獄搵你o既?於是我問:『我地已經日日一齊對住啦,如果係要落地獄,點會係你去o者?』然後我就知,我地根本唔係o係一齊……」

做咩呀?唔明呀?唔緊要﹗你同我,仲有好多人都唔明。

天一半 地一半
以前o係學校,睇住你打波,我地好近;後尾你同屋企人要去西班牙啦,我地又好遠;到我幫亞Ben寄結婚咭比你,收到你o既e-mail,我又覺得近返啦;你返o左o黎觀禮,我地見面模糊到只系講o左聲「Hi!」,我地簡直系兩個世界咁遠;成班人送你機果日呢,我?緊車。你同我講返我讀書果陣時又瘦又土,我發現我對你原來系近o架﹗

一次巧合,四個人一齊o黎 Barcelona 渡假兼探你。點知玩到第四日,你先話聽日要過去 Madrid 讀書呀。就o係果一秒,我竟然唔捨得你要去咁遠。朝頭早六點,你要去機場,外面開始落雪。我終於忍唔住講:「比我同你一齊去啦!」

你傻o左唔識答o既樣,令我猶豫。但係,我知今次如果唔講,我呢一世都唔會再提啦。

飛返o黎香港,帶住你比我o既頸巾,我先明兜轉o左咁多年,飛過半個地球咁遠,都只係要我儲夠能量去同你講:「我愛你!」

回絕
兩年前,我決定寫封信比你。我連埋札花送去你屋企,你家姐望住我,同望住個傻佬係無分別。知道o既人都好唔信依家仲有人會咁做,但係結婚既然都有証書,點解鐘意人果種咁特別o既感覺,唔可以記低呢?

結果我等到第三日,你先話比我聽原來你病o左,你無提果札花同封信,但係我覺得你已經接受o左,你係我o既女朋友呀﹗﹗

呢段日子,自問都幾開心。但係估唔到當我收到你第一封信,先發覺你等到今日你先覆我當日o既信。兩年前o係信入面,我希望你會比機會我。點知,要到今日你先話:「我地根本係無機會!」

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

今晚~
突然來了新居~
想起了舊日的點憶~~
有一種掛念湧現~

呵呵~~
係我呀~~
傲雪呀~
你應該都會仲記得我係邊個掛?
^^~*
唔知幾時先有機會見到你呢~~
^^

December 20, 2004 at 2:11 AM  

Post a Comment

<< Home