12.24.2004

靜極

Happy Christmas Eve & Merry Christmas!

我的朋友大概在明天才能看到這篇逸記了﹗聖誕節前夕竟要留在家中呆坐,那陣悶氣比使街外那遲來的寒風更冷。也許,這樣才像一向孤伶伶的我和配合現時的心情吧﹗或者,這才是「單身寡佬」的最佳證明,亦是對單身的人最大懲罰。

有些事,我可以很勇敢,但面對情感和家庭的事,我始終提不起勇氣去面對。然而,在這年的聖誕,壞狀況竟然接踵而至。哈哈哈﹗我快要被攻陷了……

我想,我需要一些空間去想清楚身邊的一切,為自己重新調節一下。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好老套講句,如果冇呢d經歷,你唔會成長呀!!
如果可以overcome到呢d困難,你就更加要為自己驕傲
係咪最近好多事輕易俾你過到骨,所以已經忘記?要點樣去面對自己既難題?!?!
即使你唔係liverpool fc既球迷,但都送你一句:「You'll never walk alone」,即係阿桂叔既「你永遠不會獨自上路」
仲有,人愈大,就愈難忠於自己既感覺。唔好做自己後悔既事,都唔好後悔自己既決定啦!

December 26, 2004 at 1:47 AM  

Post a Comment

<< Home