2.04.2005

暗湧

依家係2月5日下午5時21分。

尋晚我只係訓左4個鐘,而呢一排我o既唔夠訓程度係極高。o係呢一刻4,我feel到自己有d燥,因為當我仲o係su做緊野既時候,我覺得有好大的壓力,所有o野都似一個人做咁,校園節、工作計劃、工作報告、counter sale……工作做唔完,孤身作戰,狀態低沉又疲累。我直覺覺得我咁樣好有問題﹗

其實,我都想玩,想同fd食飯,想遲起身。想將d o野交比其他人做,想偷懶,想hae想同fd傾計。想﹗愈諗愈有o野﹗but依家,只有工作。出完camp仲有成log野要做,去學聯開會,打proposal,準備開福監同開評議,搞inaug,做功課……愈諗愈歪﹗﹗

好快,我就會起行入camp,我希望由呢一刻以至今晚o既檢討會度都唔好爆發,但有好多o野係我唔能夠控制。我會盡全力去控制一o下我的情緒。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

訓多D啦, 我覺得你成日都好惡呀....

March 5, 2005 at 1:48 AM  

Post a Comment

<< Home